Ariana | Blogger | X X

piątek, 27 lipca 2018

Nowe opowiadania

Hej! Przybywam, by poinformować was o dwóch nowych opowiadaniach, jakie ostatnio napisałam.  Obie prace powstały na potrzeby konkursu, w którym postanowiłam spróbować swoich sił. Póki co, opublikowałam je jedynie na wattpadzie (ponieważ to tam odbywa się konkurs). Za jakiś czas wstawię je również tutaj, na bloga. 
Pozwólcie, że je wam przedstawię.


Numer 9

"[..] jego wzrok powędrował do szerokiej bransolety opinającej ciasno jego lewy nadgarstek. Widniejący na niej numer nie pozostawiał mu złudzeń. Był Numerem Dziewięć. Wyrok zapadł."

Opis: Dom Dziecka Rhea to ośrodek przeprowadzający eksperymenty medyczne na osieroconych dzieciach, a Numer Dziewięć jest tylko jego kolejnym królikiem doświadczalnym.



Porcelanowa baletnica

Opis: Roseanne jest byłą  baletnicą, która na własnej skórze przekonała się, że nie tylko porcelanę można łatwo rozbić. 



Gdybyście zdecydowali się przeczytać którąś z tych prac (albo nawet obie), to będę bardzo wdzięczna za każdą opinię i/lub gwiazdkę. ^^

Tymczasem wrócę do pisania pewnej innej pracy i pomyślę nad tematem kolejnego wpisu~. 
Pamiętajcie, żeby pić dużo wody i uważać na siebie w czasie tych upałów! 
Do następnego razu~ ♥

4 komentarze:

  1. Witam!
    Wiem, że strasznie się mulę jeśli chodzi o przeczytanie tych opowiadań, ale na pewno się za to wezmę, mam zamiar cię wspierać ^^ A jeśli chodzi o pomysł na kolejny post to może napiszesz o Kuroshitsuji? To tylko taka propozycja :* Oj ja już osobiście mam dosyć tego upału, jedynie czego pragnę to zimy ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj, że liczę na twoją opinię, jak już je przeczytasz! W sumie chciałam pisać o "Kuroshitsuji , więc jeszcze się nad tym zastanowię :D
      Ja akurat jestem ciepłolubna, zima to zło.

      Usuń
  2. Zapowiada się G.E.N.I.A.L.N.I.E :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D
      Oby na tym "zapowiadaniu" się nie skończyło, haha.

      Usuń