Ariana | Blogger | X X

piątek, 14 sierpnia 2015

Liebster Award

Jak można domyślić się z tytułu tego posta zostałam nominowana przez Agu Sia do "Liebster Award". Dziękuję Ci bardzo za tą nominację, miło mi^^
Cóż to takiego te "Liebster Award"?
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana
od innego blogera w ramach uznania za
„dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana
dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,
więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć
na 11 pytań otrzymanych od osoby, która
Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz
11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz
im 11 pytań. Nie wolno nominować
bloga, który Cię nominował."

Moje odpowiedzi na pytania wyglądają następująco (żeby było zabawniej dodaję gif'y, huehue):
1. Na początek coś łatwego - ulubiony kolor?
Hmm... błękitny albo czarny. Zależy od mojego nastroju.


2. Styl w jaki lubisz się ubierać, typu: luźno, dziewczęco, emo itd.
Wygodnie! Raz to będzie dziewczęco, raz gotycko, raz jeszcze inaczej... Chociaż ewidentne skłonności mam do dżinsów i tunik.


3. Czy masz jakieś plakaty w pokoju?
A i owszem! Aktualnie mam pozawieszane plakaty z One Direction, Linkin Park, the Gazette, Karneval, Shingeki no Kyojin, Makai Ouji: Devils and realist, Another, Kaichou wa Maid-sama i Tokyo Ghoul :3


4. Jaki rodzaj filmu/książki/serialu lubisz najbardziej?
Chyba akcji... Lubię jak coś się dzieje. Ale dobrą komedią, romansem czy czymkolwiek innym też nie pogardzę. Musi mnie tylko zaciekawić ^^


5. Wolisz wannę czy prysznic?
Prysznic.


6. Jakiej muzyki słuchasz?

O rany... różnej. Serio, słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho - od muzyki klasycznej po metal. Ale najwięcej słucham rock'a (i jego różnych odmian, w tym j-rock'a) a także j-pop'u (uwielbiam utaite *w*). Wymienienie konkretnych zespołów czy piosenkarzy zajęłoby mi sporo miejsca w tym poście xD


7. Ulubiony paring z Attack on titan?
Szczerze mówiąc, z tego anime to ja nikogo nie paringowałam xD Ale może... Sasha x Connie!


8. Co robisz w wolnym czasie?
Oczywiście piszę i wymyślam róóóżne historie ^^ A oprócz tego - czytam, rysuję, oglądam anime, gram w gry itp.


9. Wymarzone miejsce na randkę?

Świat anime ;-; A tak na poważnie to na przykład gdzieś nad morzem na ślicznej plaży...

10. Możesz zaadoptować jedno magiczne stworzenie, jakie wybierzesz?T
ylko jedno?! To nie fair... Ugh, nie potrafię wybierać... Dajmy na to małego, uroczego demona? Albo feniksa? Albo... Mówiłam, że nie potrafię wybierać T^T



Niestety nie znam, ani nie czytam tyle blogów, aby nominować wymaganą jedenastkę. Dlatego podam tylko dwa blogi, wybaczcie T^T
Więęęc, nominuję:
http://kyonokoko.blogspot.com/http://natlokmychmysli.blogspot.com/

No to czas na pytania dla nominowanych przeze mnie:

1. Wolisz koty czy psy?
2. Ulubiona potrawa?
3. W jakim kraju/mieście chciałabyś zamieszkać?
4. Gdybyś mogła uzyskać jedną nadnaturalną moc, jaką byś wybrała?
5. Jaką część ciała najbardziej lubisz? (Niekoniecznie swojego)
6. Twoja grupa krwi?
7. Jaki jest twój największy lęk?
8. Ulubiony pisarz?
9. Jesteś introwertykiem czy ekstrawertykiem?
10. Która religia jest według ciebie najciekawsza?
11. Lubisz fantastykę? 


A wy moi drodzy czytelnicy nie zapomnijcie napisać z kim chcielibyście bonus z DL. Ja sama aktualnie waham się, czy najpierw pisać o Laito czy Shuu >.< 

11 komentarzy:

  1. Na początku może z Laito a potem Shuu.
    Laito jest bardzo ciekawą postacią- Shuu też, ale on może poczekać. Shuu nie zając-nie ucieknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz najpierw o Laito. ^^ Obie ciekawe postacie, ale jeśli już miałabym wybierać to wybieram Laito.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej dziekuje za nominacje ;-* A z reszta w poscie I tak ci podziekuje xD Sama nwm kogo nominowac xD Jeszcze raz dziekuje ; -)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za nominacje. Już odpisałam na pytania, jakby cię ciekawiły odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :D Najpierw napisz notkę o Laito :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze ze mamy wiele wspolnego *O* i szczerze mowiac wolalabym najpierw z Shuu ^^ /korunami

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do bonusu chciałabym na początku Laito. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm. Z Laito *-* ten zboczuszek ; 3

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do bonusu..., raczej wolałabym z Laito ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wole bonus z Shuu :)
    Misseren (Ren)

    OdpowiedzUsuń