Ariana | Blogger | X X

czwartek, 10 grudnia 2015

Informacja

Głosujcie w ankiecie na opowiadanie, które chcielibyście przeczytać jeszcze w tym roku!

Ale ten czas leci... Pamiętacie może obietnice jakie składałam w planach na ten rok? Hehe, chyba nie wszystkie pospełniałam, a mamy już grudzień, co? Dlatego mam zamiar jeszcze się poprawić! Przypomnę wam tutaj o tytułach, o których wtedy pisałam. Waszym zadaniem będzie wybranie tego, z którego one shot, przeróbkę (czy co tam wymyślę) chcielibyście przeczytać jeszcze przed końcem tego roku :3

Propozycje są takie:

1. Ao no Exorcist


2. Trylle


3. Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy


4. Free! Eternal Summer


5. Kuroshitsuji


6. Akame ga KILL!



To jak, co wolicie? Dajcie znać w komentarzach/ankiecie! ^^

35 komentarzy:

  1. Trylle <3 ;33 Albo Kurosza :D
    /Miki-chan

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogowie olimpijscy^^
    Jest to moja smykalka xd




    M-neko-chan!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Percy Jacksona
    A drugie zrób ao no exorcist
    Ps. Mogłabyś napisać czy w tym roku lub wogule pojawi się bonus z diabolik lovers o tym jak ktoś z nich mam uszy i ogonek
    Pss.one są najlepsze jakie czytałam i sorry za słaby komentarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle to się pojawią. Czy w tym roku - wątpię. Raczej nie dam rady się z tym wszystkim wyrobić.

      Usuń
  4. Dam głos mimo iż i tak nie wygram ;-; Oddaję go na me ukochane Akame Ga Kill...
    Jakby co to równie chętnie przeczytała bym coś z Ao no exorcist, ale wiem że to nie możliwe ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego zakładasz, że to niemożliwe? Nawet jeśli teraz nie wygra żadna z wybranych przez ciebie opcji, to przecież mogę napisać coś z tego w późniejszym czasie c:

      Usuń
    2. Widzę po głosach, a raczej mam pesymistyczne podejście do życia co skutkuje założeniem z góry iż nie ważne co zrobię to i tak przegram :/
      A właśnie... Tak wczytałam się w twoje opo o Diabolik Lovers że aż sama najprawdopodobniej założę o tym bloga xD Tak więc jak tylko go założę zapraszam ;)

      Usuń
    3. To źle, że masz takie podejście. A jak założysz już tego bloga, to nie zapomnij pochwalić się linkiem :3

      Usuń
  5. Ja bym wolała Ao No Exorcist :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wole Kuroshitsuji a jak nie to Akame ga kill

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chętnie Ao no Exorcist : ) Ewentualnie Free :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ao no Exorcist lub Free ( ale cokolwiek napiszesz to i tak przeczytam :D)

    OdpowiedzUsuń
  9. Free! Eternal Summer

    OdpowiedzUsuń
  10. Ano no exorcist... albo nie ... wrrr ! Nie wiem ! Wszystko byś pięknie napisała .Kurcze! No to ja oddaje głos na .... Persiaka i olimpijskich bogów . No albo kurosza . Jak ci wygodniej :)
    - Suzukiś

    OdpowiedzUsuń
  11. Free!!!!! ♥ albo Percy Jackson !!!!





    OdpowiedzUsuń
  12. Ogółem to jestem za Percy'm, ale wszytko zależy jakiego rodzaju OSa planujesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuroshitsuji albo Ao no Exorcist

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie Akame Ga Kill! Akurat zakończyłam tą serię i mam na nią... no można powiedzieć nie małą fazę (Gdyby tylko nie dali fillerów na końcu T^T) Tak bardzo chciałabym przeczytać one-shota, w którym nikt nie zginął i w ogóle mamy taki happy endzik. Albo paring MinexTatsumi. Chociaż znając moje szczęście i tak nic z tego nie wyjdzie, bo głos ludu wybierze coś innego. Eh, chociaż sobie pomarzę... /Mayumi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co wy wszyscy macie takie pesymistyczne podejście? xD Teraz wybieracie to, co ma się pojawić jeszcze w tym roku. Pozostałe opcje zawsze mogą się pojawić po prostu później ;)

      Usuń
  15. Kuroshitsuji, bo to chyba jeyne co z tąd kojarzę

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja obstawiam Kuroshitsuji :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurdelebele trudny wybór wiec daje 3 głosy.
    - Ao no Exorcist
    - Kuroshitsuji
    - Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm... Sama nie wiem może Kuroshitsuji? Dawno nie czytałam dobrego fanfica z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosze o mojego kochanego kurosza! proszę i błagam na kolanach!
    chociaż się boje ;-; boje się ,ze sparingujesz ciela z jakas dziewczyną
    only sebciel<3 <---yaoistka modzno
    ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ja nie jestem yaoistką xD Ale nie miałam też zamiaru z nikim paringować Ciel'a, więc spokojna głowa :3

      Usuń
  20. Ja:Yo! Karolina!
    Ayato:Ohayo Karolina!
    Ja:Informacja? Ciekawe,ciekawe
    Ayato:Yume? Wybierz w końcu jakieś anime/opowiadanie!!
    Ja:Hai,hai...wybieram moje ukochane po DL Akame Ga Kill!
    Ayato:Wiedziałem!!!
    Ja::$ Ayato lepiej idź do szkoły,ponieważ dostanie się tobie od Reiji'ego ;-)
    Ayato:Ok
    Ja:No i wybył Karolina?Tym razem nam odpowiedz onegai,onegai!!! Pisali:Ayato Sakamaki i Yume Akuma się nisko kłaniają kiedy kolejny rozdział DL? SAYONARA KAROLINA!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co ja mam ci odpowiedzieć? Przykro mi, ale nie jestem w stanie stwierdzić, kiedy będzie następny rozdział.

      Usuń
    2. Kuroszka <3

      Usuń
  21. Obstawiam kuroshitsuji

    OdpowiedzUsuń