Ariana | Blogger | X X

czwartek, 24 grudnia 2015

Wesołych Świąt!

Ho, ho, ho! Wesołych Świąt, moi drodzy czytelnicy! Jako, że nie jestem dobra w składaniu życzeń postaram się streszczać. Życzę wam spokojnych świąt w towarzystwie najbliższych, zdrowia, pomyślności, czasu na wszystko (na własnej skórze przekonałam się, jak to jest go nie mieć), sukcesów w życiu, szczęścia w miłości i ogólnie wszystkiego dobrego! ^^
Na YouTube znalazłam dzisiaj taki krótki, ładnie wykonany filmik z DL i postanowiłam się nim z wami podzielić:

https://youtu.be/4DE5au8JCbA

I jeszcze też tak tematycznie xD Otóż grałam dzisiaj sobie w jedną z moich ulubionych gier. Był w niej akurat event świąteczny i pojawiła się taka scena:


Jak mi się chciało śmiać... xD Ale sami powiedzcie czy ten Ayato nie przypomina wam Ayato Sakamaki? Biorąc oczywiście pod uwagę fakt, że ten tutaj jest parę lat starszy. Według mnie przypomina on naszego Ayato nie tylko z imienia, ale właśnie z wyglądu i zachowania po części też.
A tak swoją drogą, myślicie, że taka scena mogłaby pojawić się w moim fanfic'u? Wyobrażacie sobie, żeby Natsuki tak powiedziała? :3
Chciałabym jeszcze poinformować, że jestem już w trakcie pisania one shot'a z Kuroshitsuji, które wygrało ostatnią ankietę. I jeszcze raz Wesołych Świąt! ^^


P.S. Jeśli macie jakieś świąteczne rysunki czy inne art'y z "Diabolik Lovers" bądź pasujące do któregoś z moich innych opowiadań, to jeśli chcecie możecie się nimi ze mną podzielić. Wyślijcie je do mnie na maila, a ja je potem wstawię na bloga :3


12 komentarzy:

  1. Ha! Pierwsza! Ogólnie super ,że się odezwałaś! I już nie mogę się doczekać 32 rozdziału Diabolik Lovers! I tobie również życzę wszystkiego dobrego i pomyślności w przyszłym roku, żeby szkoła tak nie męczyła i w ogóle byś spełniała wszytkie swoje plany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hau! Arigati za zyczenia. Chce ci zyczyc wszystkiego dobrego, duzo czasu, mnostwo!, hajsu na mangi, milosci, cudownego nowego roku i ogolnie wszystkiego najlepszego! :D /korunami

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt wam wszystkim a i mam pytanie w jaką grę wtedy gralas

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohayo Karolina-chan!Już wczoraj widziałam ten post ale jakoś nie chciało mi się nic robić,więc komentarz jest dzisiaj.
    Tobie również Wesołych Świąt,lenia codziennego,ciasta smacznego i...i skończyły mi się rymy xD Tak więc spełnienia marzeń;)
    Już nie mogę się doczekać tego Kuroshitsuji:3
    PS.Cóż to za interesująca gra 2 wcielenia Ayato?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia ^w^
      Gra nazywa się "Seven Hotties, All My Husbands", a postać to Ayato Kamishiro. Taka ciekawa gierka o mieszkaniu pod jednym dachem z siedmioma bogatymi facetami xD

      Usuń
  5. Tobie również życzę tego wszystkiego!!! A i ja także grywam w tą gierkę i bardzo ją lubię ^^ Tą oraz Shall we date: Blood and Roses o wampirkach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też gram w "Blood in Roses" :3 Ogólnie gram w dość dużo vn'ek ^^

      Usuń
    2. Ja również ^^ Kiedyś raz włączyłam z ciekawości i się uzależniłam. Teraz cały tablet jest obsypany vn'kami <3

      Usuń
    3. Znam to ^^ Pamięć w tablecie i telefonie pozapychana nimi xD

      Usuń
  6. Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego.........
    Wyobraźłam to sobie i to było świetne zwłaszcza mina amatorów i jeszcze każdy lato tam był ubaw po pachy

    OdpowiedzUsuń
  7. Sorry pisze na telefonie i tam miało być mina ayato i gdyby laito tam był jeszcze raz sorry

    OdpowiedzUsuń