Ariana | Blogger | X X

niedziela, 20 marca 2016

Omedetou, Kapeluszniku!

20 marca - teoretyczny początek wiosny i zarazem... urodziny Laito Sakamaki, najstarszego według naszego sposobu myślenia, lecz najmłodszego według twórców DiaLovers (bo Japonia przeważnie ma inny sposób myślenia) z trojaczków.


Laito od jakiegoś czasu zalicza się w poczet moich ulubionych postaci z serii DL. Jest to dosyć niezwykłe, ponieważ na początku, kiedy dopiero zaczynałam oglądać pierwszy sezon DiaLovers, szczerze mówiąc - nie lubiłam go. Zmieniło się to dopiero po kilku miesiącach po zakończeniu tamtego sezonu.


Aktualnie lubię go do tego stopnia, że jeszcze niedawno miałam ustawione jego zdjęcie jako blokadę ekranu w telefonie :3 Co do samej postaci, to zdaję sobie sprawę, że w moim fanficu załagodziłam nieco jego charakter (tak jak w przypadku większości postaci), ale mam nadzieję, że nie przeszkadza wam to za bardzo. Och, no i oczywiście możecie dzielić się w komentarzach swoimi opiniami na jego temat ^^


Na początku myślałam, że w tym tygodniu uda mi się także napisać jakiś rozdział na bloga (bo rekolekcje, to więcej czasu itd.), ale plany nieco się zmieniły. Chciałam wystartować w konkursie pisarskim i przez ostatnich kilka dni zbierałam informacje, wszystko ładnie sobie obmyśliłam, żeby przez weekend na spokojnie napisać opowiadanie, a po konkursie może także tutaj je wstawić... A tu niespodzianka! Są problemy z zarejestrowaniem się na stronę, więc nici z konkursu. Co za pech T^T


W każdy razie... Wszystkiego najlepszego, Laito!

11 komentarzy:

  1. Mój ulubiony zboczuch uwielbiam go!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja druga ulubiona z postaci <3 Naprawdę go lubię :D Zawsze jest taki optymistyczny i pogodny! Moje przeciwieństwo, ale kiedy oglądam gameplay z gry, zawsze poprawia mi nastój jego charakter :3 Poza tym lubię zboczone postaci z anime XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o Laitosza to moja trzecia ulubiona postać. ..
    Na pierwszym miejscu jest Ayato na drugim Yuma a na trzecim Laito..
    Postać ta wywarła na mnie dość dobre wrażenie. .w każdym razie nic do niego nie mam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka obserwuje :) Wspaniały blog <3 Kocham twoje opowiadanie o DL <3 Hm Laito to jedna z moich ulubionych postaci z tego serialu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego🎂🎁🎉 czy będzie nowe opowiadanie DL

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego🎂🎁🎉 czy będzie nowe opowiadanie DL

    OdpowiedzUsuń
  7. WSZYSTKIEGO NAJ NAJ LAITO , KOCHAMY CIE !!!! ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie Laito jest moja drugą ulubioną postacią ( po Ayato ), według mnie jest zboczony, ale i tak go kocham nwm czemu i te jego teksty - bezcenne . Gdyby tylko przeczytalby sobie te komentarze, że go lubicie byłby bardzo szczesliwy :D Nie wiem czy to przypadek, ale też mam jego zdjęcie na tapecie w telefonie XD Jeszcze wszystkiego najlepszego zboczuszku mój ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedna z trzech moich ulubionych postaci :3 inne to Ayato i Subaru xd Kocham Tw opowiadania, nie tylko z DL i czekam na dalszy ciąg C;

    OdpowiedzUsuń