Ariana | Blogger | X X

poniedziałek, 21 marca 2016

Omedetou, Słodyczożerco!

Pora na kolejnego z trojaczków. Dziś, to jest 21 marca urodziny obchodzi środkowy z nich, czyli Kanato Sakamaki.


Jest to jedna z tych postaci, co do których mam mieszane uczucia. W moich oczach, a także w oczach Natsuki jest to typ takiego pociesznego, młodszego braciszka (bez względu na jego rzeczywisty wiek). Mimo jego różnych, dziwnych odpałów, psychicznych zachowań itp. i tak go lubię.


Cóż, może nie powinnam się do tego przyznawać, ale... Mam z Kanato trochę wspólnego xD A już w szczególności, kiedy jestem bardzo niewyspana lub chora. Taak, profilaktycznie lepiej wtedy trzymać się z daleka. A co tak na co dzień mam z nim wspólnego? Chociażby zamiłowanie do różnorakich słodyczy. Resztę zostawię waszej interpretacji xD


Co tu dużo mówić? Po prostu wszystkiego najlepszego, Kanato!

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego naj 🍭🍦🍰

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj 🍭🍦🍰

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby taki psychopata jak niektórzy mówią , chodzi z misiem , ale według mnie to słodkie i za to bardzo go lubię ♥Wszystkiego najlepszego Kanato !

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja tez mam coś wspólnego z Kanato też kocham słodycze :) Kochana czy jutro wstawisz jakiś nowy rozdział ? Czekam z niecierpliwością :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro na pewno nie, ale spróbuję przed świętami jeszcze coś naskrobać :3

      Usuń
  5. Jeju już tak długo jestem na twoim blogu i czytam to wszystko. Masz ogromny talent kochanie. Ale smutno mi bo długo już nie ma DL przynajmniej dla mnie xD Jestem cierpliwa i to też zależy od twoje weny ale każdy rozdział jeszcze coraz ciekawszy i fajniejszy że aż chce się codziennie takie rozdziały <3 czekam na DL !!! ŻYCZĘ DUŻO WENY KOCHANA I Wesołych Świąt :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń