Ariana | Blogger | X X

wtorek, 22 marca 2016

Omedetou, Ore-sama!

No i w końcu nadszedł 22 marca a wraz z nim urodziny najmłodszego-najstarszego z trojaczków - Ayato Sakamaki!


Ayato to definitywnie moja ulubiona postać ze świata DiaLovers. Szczerze mówiąc, nie wiem, czy polubiłam go już na samym początku czy dopiero z czasem... Ale w każdym razie, gdy go już polubiłam to tak na Amen. Zawsze był, jest i będzie dla mnie numerem jeden spośród wszystkich oryginalnych bohaterów. Ale chyba to widać, prawda? xD


Ayato wielokrotnie odgrywał rolę moich tapet, blokad ekranu i avatarów. Lubię jego wygląd, charakter, głos... Zresztą pewna osoba nawet powiedziała mi kiedyś, że przypominam jej go swoim zachowaniem~.


No to... WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, AYATO! <3

I jeszcze tak na podsumowanie znalezione przeze mnie amv o trojaczkach ^^ :


11 komentarzy:

  1. Ayato to moja ulubiona postać :) świetne <3 czekam na kolejne DL ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego naleśniku! ( masz za swoje ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ayato jest również moim faworytem jeżeli chodzi o braci Sakamaki <3
    Wiem że jak tylko go usłyszałam to pokochałam, bynajmniej za sam głos. Później zakochałam się w jego oczach podczas gdy na końcu w charakterze ^^ Następny urodziny będzie miał Ruki jeśli dobrze pamiętam ^^
    Przy okazji nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału DL ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nasz przystojny Ayato <3 Wszystkiego naj !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chce takiego chłopaka definitywnie. Byle by był starszy (kompleks tatuśka)
    Ja nie wiem czemu ale mam słabość to takich arogancki zazdrosny zaborczych dupków którzy myślą ,że wszystko im wolno♡

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy nowy normalny rozdział diabolik lovers bo kobito ja już gostaję białej gorączki weny po tysiąckroć i błagam obpisz kiedy najprawdopodobniej pokarze się rozdział diabolik lovers normalny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem to, co zwykle: jak go napiszę. Może jak mi dobrze pójdzie, to jeszcze w ten weekend. A przynajmniej tak bym chciała.

      Usuń