[w celu znalezienia konkretnej informacji — np. definicji wybranego pojęcia czy opisu danej postaci — zalecam skorzystanie z opcji ctrl + F (na komputerze)/znajdź na stronie (na telefonie/tablecie)]
Uwagi: zbiór one shotów opowiadających o bohaterach Wizardess Heart [gra typu otome];
informacje zamieszczone w tej zakładce, a także w treści samych one shotów odpowiadają etapowi gry, na jakim aktualnie się znajduję, dlatego część z nich może z czasem ulec aktualizacji (poszczególne ścieżki od pewnego momentu gry układają się chronologicznie w jedną nadrzędną historię — zmienić może się zatem chociażby skład grona Prefektów);
informacje zamieszczone w tej zakładce, a także w treści samych one shotów odpowiadają etapowi gry, na jakim aktualnie się znajduję, dlatego część z nich może z czasem ulec aktualizacji (poszczególne ścieżki od pewnego momentu gry układają się chronologicznie w jedną nadrzędną historię — zmienić może się zatem chociażby skład grona Prefektów);
jako że gra dostępna jest jedynie w języku angielskim, tłumaczenie wszystkich nazw zostało wykonane przeze mnie
Opis: Królewska Akademia Magii Gedonelune to jedna z najlepszych szkół dla młodych czarodziejek i czarodziejów, którzy mogą w niej nie tylko zdobyć wszechstronną wiedzę magiczną, ale też przeżyć masę niekoniecznie bezpiecznych przygód w świetnym towarzystwie. Czy można chcieć czegoś więcej?
Gatunek: fanfiction, fantasy, komedia, romans
Status: trwające
Aruenaristy dostępne jest również na >>wattpadzie<< | >>AO3<<
Spis treści:
Słowniczek:
Aruenaristy — kwiat związany z romantyczną miłością; zwykle wręczany w momencie wyznawania komuś uczucia i oświadczania się
Chowaniec — stworzenie (magiczne lub nie), które jest związane z czarodziejem/czarodziejką za pomocą kontraktu; istoty tego typu przeważnie są wykorzystywane do przekazywania wiadomości, szukania informacji itp.; część z nich potrafi mówić i/lub do pewnego stopnia walczyć
Czerwony Pijak — rodzaj drinka, po którym ma się wrażenie jakby znajdowało się w stanie lekkiego upojenia alkoholowego, lecz w rzeczywistości niewiele osób potrafi upić się nim tak na poważnie
Deklamatorzy Dragonkinów — trójka najpotężniejszych Dragonkinów stanowiących coś w rodzaju odpowiednika Trzech Magów; są nimi: Willem, Felix i Lacan; żyją o wiele dłużej od zwykłych Dragonkinów i władają trzema żywiołami, charakterystycznymi tylko dla ich gatunku: Zmierzchem (Willem), Koszmarem (Felix) oraz Marzeniem (Lacan)
Dragonkinowie — odrębny gatunek istot obdarzonych niezwykłą inteligencją i potężną magią; pod względem anatomicznym łączy w sobie cechy ludzkie oraz smocze; do jego cech charakterystycznych należy także fakt, że jego przedstawiciele bardzo niewiele sypiają oraz że nie potrzebują zwykłego pokarmu, a energię czerpią z otaczającego ich środowiska — z promieni słonecznych, wiatru, ciemności czy ognia, czyli z podstawowych elementów magii; Dragonkinowie (a przynajmniej ci potężni) potrafią wytwarzać magiczne kamienie i inne przedmioty, które mogą w sobie skrywać potężną magię
Felix — Dragonkin, przyjaciel i „brat” Willema, jeden z Trzech Deklamatorów Dragonkinów, władający Koszmarem
Hinomoto — położone na wyspie królestwo stylizowane na rzeczywistą Japonię; pochodzi stamtąd m.in. rodzina Hiro; Caesar z kolei zwiedził część Hinomoto w poszukiwaniu Star Sapphire
Hugo — podróżnik z przyszłości, należący do organizacji, której zadaniem jest naprawienie przyszłości i powstrzymanie Dragonkinów, zmierzających do zniszczenia ludzkiego świata
klasy — wśród uczniów Akademii panuje podstawowy podział na Klasę Dzienną oraz Klasę Nocną, których zajęcia odbywają się w innych miejscach, o innych porach, a ich uczniowie zajmują osobne akademiki:
- Klasa Dzienna — należący do niej uczniowie na podstawie swoich mocy i magicznych zdolności (a nie na podstawie wieku) podzieleni są na 4 kolejne klasy: Potestas (uczniowie o silnej, wyeksponowanej magii), Vir Ingenious (uczniowie o rzadkich talentach magicznych), Fortitudo i Serpenteer/Sapientia; każda z nich dzieli się również na 3 poziomy (podstawowy, średni i zaawansowany)
- Klasa Nocna — trafiają do niej ściśle wyselekcjonowani uczniowie o talencie do czarnej magii; lepiej od Klasy Dziennej radzą sobie oni w magii ofensywnej, przeznaczonej do pojedynków, gdyż większy nacisk kładzie się u nich na lekcje praktyczne; jak sugeruje nazwa, ich zajęcia zazwyczaj odbywają się w porze nocnej i to nie w głównym budynku Akademii (jak w przypadku Klasy Dziennej), lecz w zupełnie innym miejscu, do którego wejście znajduje się na… cmentarzu; ze względu na mniejszą ilość uczniów do niej należących (czarną magią nie może parać się byle kto), uczniowie Klasy Nocnej mają większe pokoje w akademikach oraz więcej atrakcji na swoim terenie; obowiązujące ich zasady również różnią się od zasad, którym podlegają uczniowie Klasy Dziennej; istnienie Klasy Nocnej długo było utrzymywane w sekrecie — ujawnił je dopiero Willem, kiedy objął stanowisko dyrektora
Klaus — średni z braci Goldsteinów; były Prefekt; absolwent Akademii i pracownik Ministerstwa Magii
Królewska Akademia Magii Gedonelune (w skrócie zwana przeze mnie po prostu Akademią) — najbardziej prestiżowa szkoła magii w królestwie Gedonelune, położona obok miasta Gedonelune; została założona przez Trzech Magów z polecenia Pierwszego Króla, by szkolić nowe pokolenia czarodziejów i czarodziejek; młodzi ludzie, którzy wykazują odpowiedni potencjał magiczny, otrzymują specjalny list, za sprawą którego zostają przyjęci do Akademii na okres próbny trwający 13 dni; po tym czasie specjalny magiczny przedmiot decyduje o przyjęciu lub odrzuceniu kandydata; wśród uczniów spotkać można zarówno nastolatków (i to mających niewiele powyżej 10 lat), jak i osoby powyżej 20 roku życia
Królestwo Gedonelune (powszechnie znane jako Gedonelune) — królestwo założone tysiące lat temu przez Smoka Czasu oraz Pierwszego Króla; znajduje się w nim miasto o tej samej nazwie oraz Królewska Akademia Magii; to w nim również rozgrywa się większość akcji
Królestwo Dnia — nieistniejące już królestwo, którego księżniczką była Claudia, pierwsza miłość Luciousa
Królestwo Nocy — nieistniejące już królestwo, którego księciem był Lucious
Królestwo Wróżek — królestwo znajdujące się w innym wymiarze; jest bardzo specyficznym, wypełnionym magią miejscem
Labirynt — znajdujący się pod ziemią, zaklęty labirynt, w którym uwięziony był Lucious; z wyglądu przypomina bardziej osobne królestwo bądź miasto niż zwyczajny labirynt, znaleźć w nim można m.in. zamek oraz dworzec kolejowy, z rzeczywiście funkcjonującym pociągiem; czas w tym miejscu płynie inaczej niż poza nim
Lacan — Dragonkin; jeden z trzech Deklamatorów, władający Marzeniem; na tę chwilę wciąż pozostaje w uśpieniu
magiczne kręgi — jednym ze sposobów na rzucenie zaklęcia jest wytworzenie odpowiedniego magicznego kręgu; jeśli wie się, jak to zrobić, można modyfikować już istniejące wzory kręgów lub zaprojektować własne
Ministerstwo Magii — ministerstwo zajmujące się większością ważnych spraw (politycznych, sądowniczych itd.) dot. Królestwa Gedonelune
Mischa — chowaniec Vaina, przypominający z wyglądu kota
Night Café — miejsce przeznaczone na strefę relaksu dla uczniów Klasy Nocnej, w rzeczywistości głównie podlegające „władzy” Zeusa; niezwykłą właściwością tej kawiarni jest fakt, że można w niej otrzymać jakikolwiek napój, o jakim się zamarzy; wystarczy o nim pomyśleć
Prefekt — reprezentant uczniów, a także ktoś pomiędzy zwykłym uczniem a nauczycielem; do jego zajęć należy m.in. prowadzenie lekcji oraz przeprowadzanie i ocenianie testów; prefektom powierza się także wypełnianie różnego rodzaju misji; klasy Dzienna i Nocna mają osobnych Prefektów
Queensblade — królestwo sąsiadujące z Gedonelune; miejsce pochodzenia Hiro i Zeusa
różdżki — większość czarodziejów i czarodziejek potrzebuje różdżki do rzucania zaklęć — każda jest inna, spersonalizowana; niektórym do tego celu wystarcza jednak inny magiczny przedmiot, może to być np. element biżuterii
Salamandra — rodzaj wróżki (czy w zasadzie ducha), który panuje nad żywiołem ognia
Star Sapphire — magiczny przedmiot, o którym mówi się, że jest w stanie przełamać każdą klątwę
Sigurd — kuzyn Alfonse'a, Eliasa i Klausa; gdy uczęszczał do Akademii, pełnił rolę asystenta Klausa
Trzej Magowie — trzej potężni magowie, których zadaniem jest ochrona skamieniałego ciała Smoka Czasu, jednego z założycieli królestwa Gedonelune
Vain — starszy brat i przełożony Hugo
zaklęcia — rzucanie większości czarów wymaga wyrecytowania odpowiedniej formuły, które bardziej wprawne osoby mogą skracać; sposoby ich rzucania mogą się jednak różnić w zależności od miejsca pochodzenia maga
Zamek w Niebiosach — unosząca się wysoko w powietrzu budowla, w której uwięziono niektórych uśpionych Dragonkinów
Zett — zwany też Królem; przyjaciel Caesara jeszcze z czasów, kiedy obaj należeli do cyrku; handlarz nielegalnym, magicznym towarem; kryminalista poszukiwany listem gończym
Postacie:
Alice Hart
Płeć: kobietaWiek: 20 latRodzina: rodzice, którzy zmarli, gdy była dzieckiemChowaniec: Carbuncle/Starszy Skrzydlaty Królik (zależy od ścieżki)Pseudonimy/Przezwiska: Królicza Główka (Klaus), Bogini Czasu (Hugo), Króliczek (Vain)Zawód: uczennica, Prefekt Klasy DziennejKlasa: Dzienna (Fortitudo)Współlokatorka: Amelia NileSpecjalność: gotowanie, magia uzdrawiająca, porozumiewanie się ze zwierzętami i magicznymi stworzeniami, kontrola czasuLubi: słodycze, truskawkiNie lubi: kiedy ktoś się z nią drażni/żartuje z niejHobby: pieczenie ciast i ciasteczek
Główna bohaterka gry, której automatycznie wprowadzone imię brzmi Liz, lecz każdy gracz może je zmienić, stąd w moich one shotach występuje ona jako Alice.W momencie dołączenia do Akademii była niezdarną czarodziejką, której brakowało podstawowej wiedzy magicznej, a jej jedyną mocną stroną był rzadki talent porozumiewania się ze zwierzętami. Jednak dzięki ciężkiej pracy oraz pomocy przyjaciół wkrótce znalazła się na liście najlepszych uczniów Akademii — dwa lata po zdaniu egzaminu wstępnego została mianowana Prefektem.Jest pełna optymizmu i energii, nie poddaje się łatwo i ma niezwykle dobre serce, co w połączeniu z jej naiwnością i lekkomyślnością czasem sprowadza na nią kłopoty. Zazwyczaj może się za to pochwalić dobrą intuicją, na której jej przyjaciele nie boją się polegać.Między innymi z powodu charakterystycznej fryzury, czyli dwóch kucyków, często jest porównywana przez innych bohaterów do królika.Jej zdolności magiczne różnią się nieco w zależności od ścieżek w grze, ale większość pozostaje niezmienna. Na manipulowanie czasem może z kolei pozwolić sobie tylko w określonych sytuacjach — to moc, która zwykle przychodzi i odchodzi w najmniej spodziewanych momentach.
Alfonse Goldstein
Płeć: mężczyznaWiek: 20+ lat (jego dokładny wiek nie został podany w grze, ale prawdopodobnie może być blisko 30)Rodzina: Klaus (młodszy brat), Elias (najmłodszy brat), Walter (ojciec), Sigurd (kuzyn), Elaine (była narzeczona)Pseudonimy/Przezwiska: AlZawód: uczeń, Prefekt Klasy Dziennej, badacz Ministerstwa Magii, właściciel klinikiKlasa: DziennaWspółlokator: Caesar RaphaelSpecjalność: leczenie (za pomocą magii i tradycyjne)Lubi: hot dogiNie lubi: być kontrolowanym; dziennikarzy i mediówHobby: obserwowanie magicznych roślin i magicznych stworzeń
Najstarszy syn rodziny Goldsteinów — niezwykle wpływowej, znanej i szanowanej ze względu na fakt, że jej członkowie są świetnymi wynalazcami magicznych narzędzi. Alfonse jednak nie chciał podążać drogą wytyczoną mu przez rodzinę; jego zainteresowania i plany odbiegały od losu, jaki czekałby go jako dziedzica. Dlatego lata temu zdecydował się na ucieczkę z domu. Od tamtego momentu wiele podróżował jako badacz Ministerstwa Magii, oddając się obserwacji magicznych roślin i stworzeń. Informacje o tych pierwszych przechowuje w specjalnej księdze, którą zawsze przy sobie nosi — dzięki niej może w dowolnym miejscu wyczarować egzemplarze dowolnego ze zbadanych przez siebie gatunków (co jego przyjaciołom przysporzyło trochę kłopotów…). Do Akademii powrócił akurat w czasie, kiedy Alice została nominowana do roli Prefekta. Szybko zaprzyjaźnił się z nią oraz z resztą prefektowej grupki, a największy problem stanowiło dla niego odbudowanie relacji z rodziną. Klaus, średni z trójki braci, długo nie potrafił wybaczyć Alfonse'owi porzucenia rodziny, jasno dając mu to do zrozumienia przy każdej nadarzającej się okazji. Z kolei Elias, który zawsze uwielbiał Alfonse'a, wbrew jego obawom, nie żywił do niego urazy i po prostu cieszył się z odzyskania brata.Alfonse jest bardzo spokojny, wyrozumiały, uprzejmy i troskliwy wobec bliskich i przyjaciół, a na jego ustach przez większość czasu widnieje uśmiech. Dzięki temu dobrze dogaduje się niemal ze wszystkimi, z wyjątkiem Klausa. Z powodu popełnionych w przeszłości błędów był przekonany, że nie zasługuje na miłość, skoro sam zranił ukochane osoby. W najbiedniejszej dzielnicy miasta prowadzi własną klinikę, w której służy pomocą medyczną wszystkim potrzebującym.
Amelia Nile
Płeć: kobietaWiek: ok. 18 latRodzina: liczne, lecz nieprzedstawione w grze rodzeństwoZawód: uczennicaKlasa: Dzienna (Potestas)Współlokatorka: Alice HartSpecjalność: talizmanyLubi: rozmawiać o swoich zainteresowaniach (i kwestiach miłosnych) z AliceNie lubi: widzieć swoich przyjaciół smutnychHobby: Ladilz (rodzaj sportu)
Pierwsza przyjaciółka, jaką Alice zdobyła w Akademii i zarazem jej niesamowicie pogodna współlokatorka. Marzy o znalezieniu miłego, przystojnego chłopaka, a jednocześnie całym sercem wspiera Alice w jej przygodach miłosnych. Zawsze jest gotowa, żeby ją wysłuchać i wesprzeć, a w razie potrzeby — poprawić humor lub dodać odwagi. Fakt, że nie należą do tej samej klasy, nadrabiają pogaduchami ciągnącymi się do późnych godzin nocnych.
Caesar Raphael
Płeć: mężczyznaWiek: 20+ latRodzina: Claudia (daleka krewna; patrz: Lucious Duller)Pseudonimy/Przezwiska: Świnka, Książę (Zett), Baroque (Lucious)Zawód: uczeń, Prefekt Klasy DziennejKlasa: DziennaWspółlokator: Alfonse GoldsteinSpecjalność: klątwy, zaprzyjaźnianie się ze wszystkimiLubi: Alice (nie żartuję; w kategorii likes w jego profilu znajduje się zapis you, który można zatem odnieść do każdego gracza wcielającego się w główną bohaterkę)Nie lubi: przemieniać się w świnkęHobby: gotowanie
Caesar jest potomkiem rodu Baroque, który w dawnych czasach służył władcom Królestwa Dnia. To właśnie jego przodkowie przyczynili się do uwięzienia Luciousa w podziemnym Labiryncie, za co słono zapłacili — cały ród obłożony został klątwą, która sprawia, że każdy pocałunek drugiej osoby przemienia jego członków w świnki i tylko kolejny pocałunek może przywrócić im ludzką postać.Niestety, klątwa nie była jedynym problemem Caesara — z powodu nieszczęśliwej sytuacji rodzinnej jeszcze jako dziecko został sprzedany do cyrku, w którym wszystkie dzieci były okropnie traktowane. Pewnego razu udało mu się z niego uciec wraz z przyjacielem, Zettem. Następnie obaj podejmowali się drobnych przestępstw, aby przetrwać.Dowiedziawszy się o istnieniu Star Sapphire, czyli przedmiotu zdolnego zdejmować wszelkie klątwy, Caesar przeniknął do Akademii, by móc go odnaleźć i zacząć wieść normalne życie. W celu zdobycia informacji o Star Sapphire i jego twórcach — Dragonkinach — podróżował też do innych królestw, a do Akademii powrócił w podobnym czasie, co Alfonse.Caesar początkowo był niezwykle śmiały i nie krępował się flirtować z Alice od razu po jej poznaniu, chociaż potrafił ją też wspierać, kiedy zakochiwała się w innych postaciach. Jest dobrym, troskliwym przyjacielem, któremu tak bardzo zależy na więziach z innymi bohaterami, że nie tylko nie waha się zaryzykować dla nich zdrowia i życia, ale również czasami woli (lub przynajmniej wolał) posłużyć się kłamstwem i zranić samego siebie niż ich stracić.Ma pogodne usposobienie i lubi żartować, często też drażni się z przyjaciółmi, którzy nie pozostają mu dłużni — pod jego adresem pada wiele docinków dotyczących świnek. W przeciwieństwie do większości czarodziejów nie używa różdżki do rzucania czarów. Jej funkcję zdaje się pełnić naszyjnik, z którym się nie rozstaje.
Niestety, klątwa nie była jedynym problemem Caesara — z powodu nieszczęśliwej sytuacji rodzinnej jeszcze jako dziecko został sprzedany do cyrku, w którym wszystkie dzieci były okropnie traktowane. Pewnego razu udało mu się z niego uciec wraz z przyjacielem, Zettem. Następnie obaj podejmowali się drobnych przestępstw, aby przetrwać.
Dowiedziawszy się o istnieniu Star Sapphire, czyli przedmiotu zdolnego zdejmować wszelkie klątwy, Caesar przeniknął do Akademii, by móc go odnaleźć i zacząć wieść normalne życie. W celu zdobycia informacji o Star Sapphire i jego twórcach — Dragonkinach — podróżował też do innych królestw, a do Akademii powrócił w podobnym czasie, co Alfonse.
Conrad Schuyler
Płeć: mężczyznaZawód: profesor, jeden z Trzech Magów chroniących Smoka Czasu, dyrektor Akademii, były Królewski Czarodziej
Niezwykle surowy nauczyciel, którego trudne lekcje przysporzyły Alice niemało problemów. Choć zwykle otacza go aura nieprzystępności, a w swoich uczniach budzi lęk, w rzeczywistości bardzo mu na nich zależy. W dawnych czasach pełnił rolę Królewskiego Czarodzieja, służąc bezpośrednio Aulelii — księżniczce Gedonelune. Gdy umarła, zgodnie z jej życzeniem, przejął prawną opiekę nad Lucą — jej synem z nieprawego łoża. Niestety ich relacja nie jest zbyt dobra, jako że chcąc chronić Lucę, przez długi czas trzymał go w uwięzieniu, a sam Luca nawet nie wiedział, kto jest jego opiekunem.Jest potężnym czarodziejem, na co wskazuje jego status jednego z Trzech Magów, których zadaniem jest ochrona skamieniałego ciała Smoka Czasu — założyciela Gedonelune i jego strażnika.W czasie, w jakim rozgrywa się główna akcja gry, jest trzecim z kolei dyrektorem Akademii.
Jest potężnym czarodziejem, na co wskazuje jego status jednego z Trzech Magów, których zadaniem jest ochrona skamieniałego ciała Smoka Czasu — założyciela Gedonelune i jego strażnika.
W czasie, w jakim rozgrywa się główna akcja gry, jest trzecim z kolei dyrektorem Akademii.
Elias Goldstein
Płeć: mężczyznaWiek: 20 latRodzina: Klaus (starszy brat), Alfonse (najstarszy brat), Walter (ojciec), Sigurd (kuzyn)Pseudonimy/Przezwiska: Książę Elias (Luca i fanclub Eliasa)Zawód: uczeń, opiekun męskiego akademika, zastępca PrefektaKlasa: Dzienna (Fortitudo)Współlokator: Yukiya ReizenSpecjalność: zapamiętywanie zaklęćLubi: książki, słodyczeNie lubi: niepoważnych i nieodpowiedzialnych ludzi, plotekHobby: czytanie oraz przeprowadzanie badań nad magią
Najmłodszy z Goldsteinów. Przykładny, wzorowy uczeń, zawsze osiągający znakomite wyniki w nauce, między innymi dzięki swojej dobrej pamięci, która pozwala mu na podręcznikowe wręcz rzucanie zaklęć. Jest bardzo odpowiedzialny, sam przestrzega zasad i pilnuje, aby inni również ich przestrzegali (a przynajmniej próbuje). Jak na swój wiek czasami bywa zbyt szorstki i sztywny, lecz mimo to dorobił się w Akademii własnego fanklubu. Bardzo łatwo go zawstydzić, a wtedy natychmiast się rumieni. Kiedy bliżej się go pozna, potrafi być czuły i troskliwy.Często rywalizuje i wdaje się w sprzeczki z Lucą, ze względu na różnice dzielące ich podejścia do wielu kwestii. Skomplikowana relacja wiąże go również ze starszym bratem, Klausem, który uczył go magii i do którego często jest porównywany, ale ogólnie rzecz ujmując, bracia i tak się szanują i kochają. Przyjaźni się z Yukiyą — zgłosił się nawet na ochotnika, żeby dzielić z nim pokój, mimo że doskonale wiedział o ciążącej na nim klątwie, która odstraszała innych uczniów.Zgodnie z rodzinną tradycją marzy o zawodowym zajmowaniu się magicznymi narzędziami, do konstruowania których ma już pewien dryg.
Hiro Tachibana
Płeć: mężczyznaWiek: 20+ latRodzina: Kureha (starsza siostra)Zawód: uczeń, Prefekt Klasy NocnejKlasa: NocnaWspółlokator: Zeus BrundleSpecjalność: sztuka dobywania mieczaLubi: jedzenie zrobione przez Alice, muffinkiNie lubi: kłopotliwych rzeczy/sytuacjiHobby: spanie
Rodzina Hiro pochodzi z Hinomoto (królestwa odzwierciedlającego naszą Japonię), lecz on sam urodził się i wychował w Queensblade, a do Gedonelune trafił, kiedy wraz z Zeusem dołączył do Akademii. Jego rodzina od pokoleń służy bowiem Brundle'om i oficjalnie powinien on pracować jako ktoś w stylu prywatnego ochroniarza Zeusa, jednakże zarówno sam Zeus, jak i jego krewni, traktują go jako równego sobie, wręcz jako członka rodziny — Hiro mieszka nawet z nimi pod jednym dachem.On i Zeus od czasów dziecięcych spędzają ze sobą mnóstwo czasu, a minus tego jest taki, że Hiro często musi wykonywać pracę, którą powinien zająć się Zeus — czy to w przypadku pracy Prefekta (niezależnie od tego, czy Hiro pełnił jeszcze rolę jego zastępcy, czy też gdy już sam objął funkcję Prefekta), czy w przypadku innych zadań. Ale spokojnie, Hiro nie jest na każde skinienie Zeusa i kiedy chce, potrafi mu się postawić.Niedługo po rozpoczęciu nauki w Akademii, Hiro przypadkowo wszedł w posiadanie swojego miecza — Łamacza Zbroi, który okazał się przeklętą bronią. Była w nim bowiem zaklęta dusza jego poprzedniego właściciela, zwanego BBW (Big Bad Wolf). Z jednej strony, miecz dał mu moc otwierania przejść do innych wymiarów, ale z drugiej uniemożliwił mu używanie jakiejkolwiek innej magii, a co gorsza — BBW stopniowo przejmował coraz większą kontrolę nad jego umysłem. Na szczęście po serii niezbyt przyjemnych przygód oraz dzięki pomocy przyjaciół, Hiro udało się pozbyć BBW, odzyskać własną magię i zapanować nad mieczem.Hiro przez większość czasu jest opanowany i spokojny, może sprawiać wrażenie odrobinę wycofanego, jakby niewiele go interesowało. W rzeczywistości jednak bardzo zależy mu na przyjaciołach i w ich towarzystwie staje się bardziej otwarty. Choć często bywa senny (po części ze względu na fakt, że Klasa Nocna zazwyczaj funkcjonuje w nocy, a po części po prostu ze względu na jego zamiłowanie do snu), nic go tak nie ożywia jak jedzenie. Zdarza mu się w tym zakresie wdawać w awantury z Luciousem i Zeusem, którzy zażarcie rywalizują o ulubione przekąski.On i Zeus noszą identyczne, naładowane magią kolczyki, które umożliwiają im bezpieczne poruszanie się po Labiryncie.
Leslie Roseblade
Płeć: mężczyznaWiek: ok. 20 latChowaniec: Chica (Rosaputro — rodzaj magicznego stworzenia, z wyglądu przypominającego nietoperza)Pseudonimy/Przezwiska: Książę LeslieZawód: uczeń, strażnik lasuKlasa: Dzienna (Potestas)Specjalność: łucznictwoLubi: pomaganie ludziom, modęNie lubi: leniwych ludziHobby: zakupy
Leslie pochodzi z rodziny Roseblade'ów, która z polecenia samego króla zajmuje się ochroną Magicznych Drzew oraz lasu znajdującego się przy Akademii. Swoje zadanie Leslie traktuje bardzo poważnie, nie waha się wycelować bronią w osobę, która pomimo zakazu przedostanie się do nieodpowiedniej części lasu, szczególnie jeśli uzna ją za podejrzaną.Mistrzowsko posługuje się łukiem, którego używa też do rzucania czarów. Jest bardzo surowym nauczycielem (pewnego razu uczył Alice strzelać z łuku), a jako osoba może początkowo wydawać się niemiły. Jego chowaniec, Chica, uważa się za prawdziwą damę i traktuje go jak swojego lokaja, co Lesliemu niezbyt się podoba.[uwaga — ścieżki Lesliego jeszcze nie przeszłam, dlatego jego opis na razie pozostanie taki krótki]
Leslie pochodzi z rodziny Roseblade'ów, która z polecenia samego króla zajmuje się ochroną Magicznych Drzew oraz lasu znajdującego się przy Akademii. Swoje zadanie Leslie traktuje bardzo poważnie, nie waha się wycelować bronią w osobę, która pomimo zakazu przedostanie się do nieodpowiedniej części lasu, szczególnie jeśli uzna ją za podejrzaną.
Mistrzowsko posługuje się łukiem, którego używa też do rzucania czarów. Jest bardzo surowym nauczycielem (pewnego razu uczył Alice strzelać z łuku), a jako osoba może początkowo wydawać się niemiły.
Jego chowaniec, Chica, uważa się za prawdziwą damę i traktuje go jak swojego lokaja, co Lesliemu niezbyt się podoba.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz